DU SÄGER DU ÄLSKAR MIG

Borta bra men hemma bäst. Japp, det är en sak som stämmer! Alltid skönt att komma hem, även fast man trivs väldigt väldigt mycket på andra ställen också, nu i detta fall hemma hos bästis. Men som sagt det är alltid skönt att få komma hem till sin egna säng, alla sina saker osv.. Idag har jag inte gjort så mycket, har hängt tvätt, blockat ur diskmakinen, suttit framför tv:n och sen har jag fixat mina nagalr, det blev även att sätta på lösnaglar idag. Är faktiskt nöjd med resultatet! Nu ikväll ska jag kolla på film medans pappi sitter nere i köket och kollar på fotboll. Ska även försöka att lägga mig i skaplig tid idag så jag är uppe tidigare än vad jag brukar vara, som är runt klockan tolv eller något liknande.
Och imorgon får jag äntligen trägga mammi och lillebror också, för jag fäljer nämligen med till Hammarö. Ska bli skönt att få träffa dem. Har faktiskt saknat dem! Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0