.

Godmorgon sötisar och alla andra! Vaknade runt halv elva idag, i Alice sköna säng. Våran kväll blev inte alls som planerad.. Utan det blev en hemmakväll med lite bilåkande, musik och filmtittade. Men det var faktiskt skönt det också! Idag ska jag i alla fall på kalas hos Erik som har fyllt år, men tror vi ska dit senare i eftermiddag. Fram till det vet jag inte om jag ska vara hos Alice eller om jag ska åka hem och börja packa min resväska. För på onsdag drar vi till värmen!!!! Ska bli så sjuuukt skönt att få komma bort här ifrån och bara ligga på stranden och må underbart bra. Men kommer sakna min familj, speciellt mammi och mina vänner också såklart. Men ska dit med den bästa vännen. LOVELY. Nu ska vi gå ut till Alice snygga traktor och lyssna på musiken vi har laddat över på USB. Bey bey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0