FÖR DET ÄR HOS DIG JAG SKA VARA

Jag var tvungen att gå upp runt klockan åtta imorse för Matilda skulle iväg på jäkla konfirmationsmöte klockan nio.. Inte direkt skönt att gå upp så tidigt när man egentligen kunde ha legat kvar i sängen ungefär två tre timmar till! Men men, man måste ju vänja sig att gå upp tidigt och lägga sig i tid nu eftersom skolan börjar om ungefär en vecka.
Det var faktiskt kul att träffa alla konfisar efter som det var ett tag sen jag hoppade av.. Om ni undrar varför jag hoppade av var för det var väldigt mycket i skolan just då, plus alla träningar och matcher som vi hade då. Och skolan och hälsan kommer självklart före konfirmationen! Jaja, pappi kom i alla fall och hämtade mig runt elva. Åkte direkt hem, hoppade in i duschen det första jag gjorde, sen hamnade jag här, framför datorn och tv:n som alla andra dagar.. Usch, det här är verkligen inte bra, inte alls okej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0