GALEN

Har sovit hemma hos mig inatt, hade huset för hos själva. Gott.  Vi hade väldigt mysigt igår, tända värmeljus, godsaker, film och massa skratt när vi kollade i gamla skolkataloger, haha herregud! Senare å kvällen kom äen Jocke en stund och höll oss sällskap, men jag somnade direkt vi började kolla på film.. Var sjukt trött. Vaknade inte förrens Jocke väckte mig vid halv ett då han skulle dra. När han hade dragit så slog vi på en ny film men båda somnade typ direkt. Men jag vanade efter ett tag och fixa sen la vi oss. Vaknade flera gånger imorse men somnade om och vaknade till ordentligt vid klockan ett..
Och nu är vi hemma hos Alice igen och gör inte mycket alls. Eller Alice ska snart iväg och rida, och jag ska lägga mig i hennes säng och kolla på Desperate Housewives och ta det hur lugnt som helst. Resten av dagen kommer nog tillblingas framför tv:n skulle jag tro. Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0