Goodbye my lover

Vaknade för ungefär 45 minuter sedan, kände en bulldoft redan uppe i mitt frum. Gick ner och såg att mammi håller på att göra massa bullar till lillebrors födelsedag som är på lördag. Han blir hela 11 år den plutten!
Nu har jag precis ätit frukost och ska snart klä på mig och cykla ner till mormor för att klippa gräset och tjäna lite pengar, kan behövas!! För snart åker jag utomlands med familjen Ylitalo. Hur underbart?!? Vi åker till Spanien och är borta en vecka.
Idag ska jag ju som sagt klippa gräset hos mormor. När jag är klar med det så ska jag cykla hem, äta, duscha och göra mig iordning. Jag ska nämligen iväg på porsche mässa i Karlstad tillsammans med morfar. Ja, först till Karlstad för att möta upp alla andra porsche gubbar sedan vidare till Kristinehamn för en fika tror jag. Vi åker från Hällefros vid halv fyra i eftermiddag, så det kommer bli en helkväll tilsammans med porsche gänget, trevligt!! Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0