HAPPY GIRL

Skoldagen idag var rätt lugn och okej. Hade inte direkt några lektioner utan pratade mest igenom vad vi ska göra under nian osv. Slutade ungefär en timme tidigare idag men satt och väntade på Nicole och Matilda i en timme tills de hade slutat. Sen gick vi ner till Järn och Bygg för de skulle köpa hänglås till skåpen i skolan. Sen gick jag och Nicole hem till mig och har legat i soffan och myst. Vi ska alldeles snart åka ner till sporthallen för första innebandy träningen den här säsongen. Glad tjej som är taggad till tusen!! Ska blir så grymt skönt att komma igång med träningarna nu igen, och längtar speciellt mycket till alla matcher. Ja, nu ska jag fylla i vattenflaskan och plocka fram mina trollspön, sen dra. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0