IBLAND SÄGER MAN INTE SANNINGEN FÖR MAN INTE VILL SÅRA

Bussresan till Karlstad i torsdags gick bra. Men hatar verkligen att åka buss. Aja, när jag kom fram i Karlstad så stod mammi vid busstationen och väntade. Vi gick och åt direkt, och det blev donken. Sen åkte vi till ishallen och kollade på lillebrorsans ispass som han hade i en timme och en kvart, träffade tränarna som är gamla färjestadspelare Jonas Höglund, Tomas Rhodin och även NHL spelaren Marcus Johansson som var på besök då. Sen åkte vi till kampingen som vi bodde på och gjorde inte något speciellt. Senare på kvällen grillade vi och tog en promenad innan läggdags. Finns otroligt fins hus där alltså!
Igår gick vi upp tidigt, plockade i ordning allt sen åkte vi till Bergvik för att köpa en present. Men vi hittade även en riktigt fin stickad tröja på vero moda som jag fick. Tack mammi ♥
Sen satt vi i ishallen resten av dagen, från elva till tre eller något sånt. BRRRR!
Och idag är det KM ute i sången men ska nog inte dit p.g.a vädret.. Så stället ska jag vara hemma och städa mitt rum sen kommer Alice och Matilda skulle jag tro. Då blir det nog en kopp te och prat. Ja, det är nog det jag ska göra idag. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0