KÄRLEKEN ÄR BLIND

Godkväll alla goa och glada! Ikväll har jag hemma- och familjemys. Vi har för ett tag sen ätit grillat för sista gången i år och det var verkligen hur gott som helst! Nu ligger jag framför tv:n och kollar på film med mammi och pappi medans lillebror spelar tv-spel. Är riktigt trött så kommer nog somna rätt tidigt ikväll. Det är faktiskt bra om jag somnar tidigt ikväll också för ska upp rätt tidigt imorgon. Ska upp vid nio halv tio för att göra mig i ordning, äta för att sen gå ner till Hällevi och kolla på när Nicole har fotbollsmatch. Ska även på ishockeymatch imorgon vid klockan tre och efter den är slut ska jag hem och fräscha till mig sen ska jag ha en underbar brud kväll med mina fina brudar! Först ska vi laga mat och äta sen ska vi se om vi hittar någonstans att ta vägen resten av kvällen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0