PLEASE DON'T LET ME GO

Godmorgon sweathearts! Klockan ringde 06.10 idag men låg kvar i sängen till 06.30 sen var det bara att gå upp för att göra sig i ordning till skolan. Började med att sätta upp håret i en knut och bittmeda, men håret rätt löst på sidorna med ändå uppsatt. Sen tog jag fram kläder och idag fick det bli rätt ljusa navelhöga jeans och en grå stor tröjja instoppat i jeansen. Smycken har jag tre ringar och svarta stora örhängen. Japp, min outfit i ord. Kanske laddar upp någon bild efter skolan idag. Frulle är redan klart och ska alldeles snart packa idrottskläder och så. Sen ska jag väl ta och gå till skolan.
Igår hade vi ju första innebandy träningen för den här säsongen, herregud vad grymt det var!! Vi har fått en ny tränare som kör fys med oss och det behövs verkligen i vårat lag om jag ska vara ärlig. Det var faktiskt roligt med hur jobbigt som helst och känner direkt jag rör mig vilken träningsvärk jag har.. Så har vi fotboll på idrotten idag och träning ikväll igen, wohoo! Hörs senare i eftermiddag/ikväll. Kyss
(Rätt så gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0