SEG DAG.. SOM FAN

Idag har jag verkligen inte gjort ett piss.. Har bara legat hemma hos Alice i hennes säng och varit helt äcklig och trött, kollat på film och sovit. Har inte riktigt hämtat mig efter en av de jobbigaste nätterna jag varit med om. Hade ont i magen osv så har inte sovit direkt.. Och Alice är en sån underbar vän som hjälpte mig och var vaken hela natten med mig. Vad skulle jag göra utan henne??! Hon är för bäst. Ja som sagt så har jag legat i sängen hela dagen och bara tagit det lugnt för jag fortfarade har lite ont i magen. Men nu får jag i alla fall sällskap av Alice som har varit iväg till stallet tidigare idag medans jag stannade hemma. Jaja, nu ska vi i alla fall kolla vidare på Desperatde Housewives, love it!
Det kanske var rätt världelöst att läsa det här men ah, är i alla fall trevlig som skriver och uppdaterar så gott jag kan! Puss så hör i imorgon.


Bild sen vi var i Stockholm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0