SET FIRE TO THE RAIN

Det fanns mycket gott att välja mellan på kalaset, och är inte direkt glad över allt som jag tryckte i mig.. Men det var helt sjukt vad sugen jag var på sötsaker alltså. Vi hann inte vara där länge förrens brorsan ringde till pappi och sa att han hade fått bil åt honom i Karlstad på folkracetävlingen. Så det var bara att koppla på kärran, åkte hem först och släppte av mig och lillebror hemma sen drog mammi och pappi till Karlstad för att hämta bilen. Sen dom åkte har jag tagit fram och börjat packa resväskan, svårt att välja vad man ska ta med sig och så. Började nyss kolla på Desperate Housewives också, och är inne på näst sista boxen innan jag har kollat på de 87 timmarna av Desperate Housewives. Vad ska man kolla på sen då? Jaja, det löser vi då! Nu ska jag i alla fall ta mig en varm dusch, är riktigt frösen, BURR!!! Tidig läggdags ikväll också så jag orkar upp till skolan imorgon. Så jag säger natti nu, sovgott babes :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0