THE LOVE IS POWERFUL

Idag slutade vi vid halv tre istället för tjugo i fyra. Så skönt. Gick hem direkt vi slutade och när jag kom hem så drog jag hem till Dennis med han och Rasmus. Vi tog det bara lugnt, kollade på pistvakt och pratade lite smått. Och vi fick även sällskap av Dennis söta lillasyster Ronja. Just nu sitter jag och läser jag levande historia.. Nu känns det verkligen att skolan har börjat igen. För nu drar alla läxor och prov igång.. INTE skönt. Och ikväll är det träning igen, och jag känner att jag inte kommer kunna springa eller ens kunna röra mig direkt mycket.. Har hur jäkla mycket träningsväsk som helst efter gårdagens träning.. USCH. Kom knappt upp ur sängen imorse eller ner för trappen. Och på idrotten stod jag typ bara stilla för det gjorde så ont, hahaha!! OCH IMORGON ÄR DET ÄÄNTLIGEN FREDAG ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0