TIDEN ÄR SNART HÄR, AWSOME

Inte så bra uppdatering de senaste dagarna.. Men det är bara för jag inte har haft något att skriva om direkt, sen har jag har fulla händer hela tiden. Har packat resväskan, pluggat så jag inte ska ligga så mycket efter när vi kommer hem från Spaninen. Igår pluggade jag bra länge! Gjorde klart nästan allting till provet som vi har den 16 september, hoho. Idag har vi i alla fall tagit skolfoto och jag blev faktiskt rätt nöjd ändå. Både med klassfotot och enskildafotot. När jag kom hem från skolan idag så följde jag med mammi och skjutsade ner lillebror till hockeyträningen, sen åkte vi och gjorde lite ärenden och sen till mormor. Där fick vi en bit äppelpaj och vaniljesås, MUMS vad gott det var!!!! Fick med lite grejer hem också, bland annat en super fin kristallkrona! När vi kom hem packade jag det allra allra sista inför resan imorgon, det kändes riktigt bra men ändå känner jag att jag har liiite ångest för att åka för jag kommer sakna min familj, speciellt mammi (en riktig mammagris är vad jag är) och självklart kommer jag sakna alla vänner också!!
Hur som helst så har Alice och hennes mammi precis hämtat min resväska så det bara är att åka imorgon när vi slutar.

Nu ska jag snart gå och duscha, sen ska jag mysa lite med mammi, lillebror och vänta på att pappi kommer hem. Sen ska jag lägga mig, och absolut inte för sent!!! Och bara så ni vet så kommer jag inte blogga under hela den tiden som vi är borta. Men kommer göra ett tidsinställt inlägg tills imorgon, tror jag! Om inte så får ni har det så otroligt bra här hemma och var rädda om er, massa pussar och kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0