TIDEN ÄR SNART HÄR

Hemkommen från Örebro och lika mycket kläder nu också.. Åkte dit vid halv tio imorse tillsmmans med pappi och lillebror som skulle köpa en ny cykel för pengarna han fick när han fyllde år i lördags. (Inte ett dugg avis på pengarna) Åkte först in till stan och kollade, men där hittade han ingen. Men jag hittade ett par joggingskor som blev köpta, tack pappi!! ÄNTLIGEN. Vi åkte vidare ut till Marieberg och de affärerna som ligger där. Oliver hittade en cykel han köpte på Cykelringen, efter det åkte vi till Marieberg och gick där en stund. Och nu är vi hemma. Pappi och Oliver sitter nere och sätter ihop cykeln medans jag liuggen framför tv:n och glor. Tar mig kanske en promenad och går in nya skorna lite senare idag. Men får se vad det blir med det.. haha. Puss.
-
UNGEFÄR TRE VECKOR KVAR TILLS JAG DRAR TILL SPANIEN TILLSMMANS MED BÄSTA VÄNNEN OCH HENNES FAMILJ, LOVELY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0