MONEY CAN'T BUY HAPPINESS

Gårdagens kväll var faktiskt rätt så skoj! Först så gick jag, Alice och Matilda ner till viking och åt, det var riktigt gott! Sen var vi hemma en stund och sen ut. Igår var det faktiskt mycket folk ute vad emot det brukar vara.. haha. Vi gick en sväng sen träffade vi Dominic, Emil och Pontus som körde hem oss igen för mina flickor frös. Så satt vi här hemma en tag med alla knäppgökar som var här igår. Hahaha men efter ett tag så tröttnade jag och Matilda på att sitta är hemma så vi gick ut ännu en gång.. (Vilket liv) Aja, hur som helst när vi kom ut så hoppade vi in i Fredriks bil och åkte en stund med honom, Linus och Robin. Men hoppade ur efter ett tag för det var så trångt, så då hoppade vi in i Emils bil för att göra honom sällskap som åkte helt själv, stackarn! Så åkte vi med honom tills han skulle hem och sova för han skulle upp tidigt imorse och jobba. Ah det var väl vad vi gjorde igår.. Haha. Men jag hade i alla fall väldigt trevligt, det blev mycket skratt och tok i bilen!!

Idag vaknade vi runt elva, åt frulle sen gick vi ner och solade. Det var riktigt gött måste jag säga! Och när vi gick hem så stannade vi till hemma hos moster som har sex veckor gamla hundvalpar hemma. Så blev kvar en stund där och gosade med dom. Så blev det ett stopp hos mormor också innan vi gick hem. Och nu har jag precis duschat och fräschat till mig lite och har inte en aning om vad jag ska göra idag.. Hmmm?!? Jag kommer förmodligen att hamna framför tv:n.. Som vanligt! Tidig sängdags är det som gäller idag i alla fall så man orkar upp till första skoldagen imorgon. Hörs senare eller imorgon, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0