VÅRA BRISTER GÖR OSS TILL MÄNNISKOR

Första skoldagen avklarad som 9:a och "nya", ombygda skolan. Det var bra och en riktigt kort dag eftersom vi bara fick lite information. Vi började halv nio som vanligt och slutade halv tio tio redan. Gick in en sväng på Thomas Kläder innan jag, Matilda och Nicole gick hem till mig. Det blev handlat två toppar för mig, väldigt sngga och sköna, bilder kommer.

När vi kom hem till mig tog vi oss en varsin varm kopp te och satte oss framför tv:n och pratade om det mesta. Och nu har både Matilda och Nicole åkt hem, så nu ska jag inte göra direkt mycket, bara ligga framför tv:n och ta det lugnt, är bra jäkla trött faktiskt. Usch, det här är inte bra.. Och imorgon har vi lära känna dag, så vi ska vara ute hela dagen. Vi ska gå hem till en av våra klassföreståndare, leka massa lekar, grilla korv och bara ha det allmänt trevligt.
DE NYA TOPPARNA:
Har även tänk att fixa en liten egen typ av tygväska, eller ja det är ju en tygväska men min alldeles egna. Mamma har en hel låda med massa tygbitar, så rotade i den och hittade massa skinbitar som jag tog vara på. Nu återstår bara att sy fast allt, och som tur är så har jag en farmor som är snäll och ska försöka hjälpa mig att sy fast skinbitarna. Inte så direkt lätt att sy fast skin, och speciellt inte på en väska heller. UNGEFÄR SÅHÄR SKA DEN SE UT:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0