INNAN JAG KÄNDE DIG

Precis kommit hem från "lära känna" dagen som vi hade idag. Började med att vi gick till Hurtigtorpet, sen via 2½:en gick vi in i skogen upp till toppstugan. Sen vidare ner för slänten genom skogen ner till kaffesumpen där Ronny bor ungefär. När vi kom fram till Ronnys hus så började vi med att ha en liten tävling. Vi blev uppdelade i fyra lag och vi hann med fem grenar. Det laget jag var med i förlorade.. Men grymt roligt var det! Sen blev det korv och hemgång. Så idag har vi fått oss en riktigt lång promenad. Rätt skönt faktiskt men är helt slut i fötterna och benen nu. Roligt har vi haft det också!
Nu vet jag inte alls vad jag ska göra. Kanske läsa lite bloggar och ta en kopp te. Ja, så får det nog bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0