Leendet på mina läppar är inte alltid det goda leendet

Igår var det en riktigt bra dag, jag fick äntligen träffa Alice! Jag mötte henne sedan gick vi hem till mig igen. Då satte vi oss och pratade om allt som har hänt under den veckan hon har varit borta. Så en hel del prat blev det väl. Jag fick lite presenter av henne och Matilda. Av de två tillsammans så fick jag en urgullig pyjamas, spetstrosor och ett spetslinne till och av Alice fick jag en leksaksbil, men inte vilken bil som helst, utan en minicooper med englandsflaggan på taket!! Tack mina underbara vänner. Senare cyklade vi ner till DG's för att äta glass, då vi träffade på Marcus och Rasmus och prtade med de två en stund innan vi åt glass. Och när vi åt glass kom min saknade David ner och var lite social. Hur trevligt?
Efter vi hade fikat och pratat klart så kom Alice mammi och hämtade oss. Åkte hem till Alice, slängde oss i badet och hade det härligt. Resten av kvällen låg vi i hennes säng och kollade på Desperatde Housewives. Älskar verkligen den serien!! Hon somnade rätt så snart och jag somnade ungefär halv fyra.. hahah.
Idag sov jag längst, naturligtvis. När jag vaknade åt vi frukost sedan badade vi med Albin. Blev även en vilostund i hennes säng framför tv:n och Desperatde Housewives, mysss. Pannkakor till lunch sedan hem. Och jag har inte gjort et piss sedan ag kom hem, har bara legat framför tv:n och kollat film. LAAAAAAAAT. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0