I HAVE NEVER EVER FELT LIKE THIS BEFORE

I fredags blev det fest tillsammans med Alice och Matilda. Festen vad helt okej bra.
Och i lördags fyllde lillebror 11 år så det var kalas för honom hela dagen ungefär. Senare kom Alice och på kvällen åt vi tacos. Efter maten cyklade jag och Alice ner till ica och handlade lite godsaker. Cykladehem igen sedan spelade vi kubb med mammi, pappi, storebror och Linus. Det var killarna mot tjejerna och vi tjejer förlorade de två gångerna vi spelade. För lillebror åkte och sov hos någon kompis.
När vi hade spelat klart så gick mammi och pappi och la sig och kollade på film, jag och Alice gick upp och kollade på film och Anton och Linus gick ut. De kom hem runt två tiden, då vi fortfarande var vakna och kollade på film. Så de satte sig uppe i soffan och höll oss sällskap. Eller en stund i alla fall.. haha. När Anton hade somnat så tog Linus mitt röda läppstift och målade honom i ansiktet, han blev så fin så!! Somnade klockan fem på morgonenen och vaknade vid nio, bara tre timmar senare ungefär... haha. Så igår var jag lagom trött och utsliten. Hela gårdagen låg jag framför tv:n och bara latade mig i det trista vädret. Ja, det var min helg det. Hoppas att ni också har haft en bra helg. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0