Vi lever bara en gång

OJ, nu var det ett tag sedan jag bloggade.. Men det är bara för jag typ inte har varit hemma någonting. Jga har varit iväg på folkrace för den mesta delen. Det har varit riktigt kul faktiskt! Jag är väldigt taggad på att ta licens nu så jag också för börja tävla lite.
Idag är jag alldeles ensam hemma, resten av familjen är i Leksand på Leksand sommarland. Jag skulle egentligen blivit med men stannade hemmma för att ÄNTLIGEN få träffa bästa vännen som har kommit hem från sin komfirmationsresa till London. Lite avis är jag allt, hihi. Just nu sitter jag och väntar på att hon ska på massage sedan ska jag gå och möta henne. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, men vi hittar väl på något. Vi kommer säkert prata om allt som har hänt när hon har varit borta och kanske åka ut och bada i sången. Ja, det blir nog bra. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0