ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU

Dagen har varit hur bra som helst! Började 10.15, eller det blev att vi började 10.30 istället.. Så fick sitta i skolan och vänta ett tag. Men det gjorde mig inget alls! Julshowen var helt okej, det bästa var ju naturligtvis när brudarna körde sin sexiga dans, woop woop! När showen var slut gick jag ner till matsalen och åt en snabbis sen gick jag upp till folketshus igen där Emma väntade på mig så vi kunde göra oss i ordning inför vollyboll turneringen. Vi var ju helt klart dom snyggaste ute på plan men hur det gick är väl en annan sak.. Hade i alla fall grymt roligt och det är väl ändå huvudsaken? Slutade runt halv fyra tiden, fick mig en promenad hem, tog följe med tre härliga grabbar! Duschade direkt när jag kom hem typ och nu sitter jag och väntar på mat. Stört hungrig är vad jag är just nu!! Till kvällen, senare, ska jag ner till ishallen och kolla på hockey tillsammans med min babe Matilda. Nu ska jag kolla på dagens avsnitt av julkalendern, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0