ALL THIS WAY

Även fast inte allt är precis exakt som det ska så orkar jag inte låta bli att blogga längre faktiskt! Den här veckan har varit lite framoch tillbaka, både bra och dålig/jobbig. Men har kämpat på så gott jag kan och nu är det äntligen helg!! Lite snabbt om lite roliga händelser i skolan den här veckan, i onsdags så var det riktigt bra snö ute för snöbollskrig, så hade lite snöbolls krig med killarna, väldigt roligt faktiskt! Senare på onsdagen när vi hade hemkunskap så hade jag och Wille lite mjölkrig, så var vit i hela ansiktet och kläderna var fulla med mjöl ockå, haha grymt roligt hade jag i alla fall, men kände mig inte direkt fräsch!
Igår hade jag fredags mys med familjen. Det var riktigt mysigt och roligt! Vi kollade på idol och i pausen innan resultatet vem som skulle vinna, spelade vi sällskapsspel och det var riktigt roligt!! Sen kollade vi vidare på idol och min favorit vann, AMANDA FONDELL, en så grymt häftig och snygg brud alltså! Älskar hennes stil och att hon vågar ha så grymt coola frisyrer och kläder! Men Robin var riktigt duktig också såklart! Efter idol blev det sängen nästan direkt, och det var riktigt skönt att lägga sig tidigt och komma upp rätt tidigt. Jag ska alldeles snart ta och göras lite frukost sen ska jag börja göra mig i ordning innan tildus kommer hit vid tolv för vi ska ner på grymnastikuppvisningen. Ska bli roligt att se alla duktiga gymnaster. ÅÅÅH jag saknar faktiskt gymnastiken lite, är så himla roligt!! Aja nu ska jag fixa lite frulle, puss hej så hörs vi senare under dagen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0