GODMORGON

(TRÖTT TJEJ, MEN BJUDER PÅ EN MORGONBILD)
Precis vaknat och har sovit hur skönt som helst inatt. Ska alldeles snart försöka ta mig upp ur sängen och gå ner för att äta lite frukost. Hatar när man går upp ur en varm och skön säng och det blir iskallt så man håller på att frysa ihjäl.. Men förr eller senare lär man ju gå upp i alla fall. Efter frukosten ska jag ta och göra mig i ordning för idag blir det bio med Alice. Vi ska se Alvin Och Gänget 3, GRYMT. Haha jag älskar faktiskt barnfilmer, bästa filmerna som finns ju, eller typ i alla fall. Efter bion ska jag köpa hårfärg för nu ska den fula utväxten bort!!!! Ska bli skönt att göra lite förändring också och göra sig lite snygg inför nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0