GOTT NYTT ÅÅÅÅRRR

När jag hade vaknat imorse så kom mamma in i mitt rum och var helt mupp. Hon var uppspelt som bara den och tvingade med mig och lillebror ut i skogen, till Kullberget. Det var bara massa uppför.. fötterna började värka och det var kallt! Lillebror hade med sig lite nyårs smällar och mamma hade packat ner lite glögg och bullar. Mormor och morfar blev också med upp till Kullberget, trevligt. När vi kom hem från skogen så åkte jag och mamma ner och handlade sen ner till graven och tände ljus vid farmor, gammelmormor och gammelmorfar. Nu sitter jag hemma i soffan, kollar på Gönssonligan dyker upp igen med lillebror och väntar på lite mat.
Efter maten ska jag ta mig en dusch och sen kolla på hur jag ska sminka och fixa håret ikväll. Vet bara vad jag ska ha på mig än så länge, eller det är väl knappt så jag vet det heller.. haha. Sen vid 17.30/18.00 så kommer Matilda och Nicole hit så ska vi göra oss i ordning tillsammans innan vi drar ner till Emma. Jag hoppas på en toppen kväll med bönorna och att vi kommer fira in det nya året riktigt bra!! Hur ska ni fira in dewt nya året?
Jag kommer uppdatera och lägga ut en bild på min nyårsoutfit lite senare, men sen kommer jag inte blogga något mer idag, och inte något mer det här året. Utan vi syns nästa år godingar!! Ha en underbar nyårsafton. GOTT NYTT ÅÅÅÅRRRR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0