I LIKE CRAZY

Precis kommit hem från bion som var grymt bra. Blev mycket skratt, och nästan så det kom lite tårar haha. Så den rekommenderar jag att se, Alvin Och Gänget 3. Nu går jag runt här hemma i mina nya superläckra och väntar på Matilda som ska komma hit en sväng. Vi ska färga håret och göra oss snygga till nyår, blir nog en hel del prat också. Det brukar det bli. Och det är så grymt skönt att kunna prata ut om allt mellan himmel och jord med denna underbara tjej! Henne kan man verkligen lita på!! Älskar dig min flicka! Senare ikväll vid 20.30 har jag träning enda till 22.00.. Egentligen alldeles för sent att träna till den sena tiden.. Men så är det när alla andra tider är upptagna. Nu ska ja fortsätta gå runt i mina läckra skor och vänta in Matilda så vi kan gå ner till ica och köpa hårfärg. Läger upp bild sen på hur resultatet blev! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0