JAG VILL HA DIG BABY

Årets gymnastikuppvisning var väl sådär, väldigt mycket småbarn hela tiden. Är ju roligare att se dom äldre som är grymma! Man blir ju även lite sugen på att börja att träna gymnastik igen, det är ju faktiskt bra roligt!! Har tränat gymnastik många år, sen när jag har slutat så får jag tillbaka suget och har börjat träna igen och så har det blivit många gånger, haha. Hur som helst så var jag där med Matilda, Albin och Rasmus och nu sitter jag hemma i soffan och väntar på att få mat. Är hur hungrig som helst!!! Och ikväll blir det tacos, MUMS. Kvällen ska jag tillbringa med Alice och Jocke. Får se vad vi ska göra. Känner på mig att jag kommer skratta mycket ikväll i alla fall, som man alltid gör när man umgås med de där två mupparna! Man blir så glad av dom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0