LIKE A PRAYER

Drog ner till solstudion idag istället för att fixa allt annat jag skulle göra, hehe. Det var grymt skönt att sola. Ligga i ett varmt solarium och bara slappna av och lyssna på den härliga musiken som spelas på radion, men även roligt att lyssna på kanalpunkten Chans til romans. Jag blir alltid lika nervös för om det ska bli en dejt eller om den uppringda ska ta pengarna istället.. Efter jag solade blev det en promenad hem sen hoppade jag in i duschen direkt jag kom hem. Gjorde mig lite i ordning sen gick vi ner till moster. Där fick vi supergod mat och fika. Är fortfarande proppmätt! Hade trevligt där nere med Sandberg familjen, hihi. När vi kom hem ifrån moster så började jag genast ta fram allt som ska med till skolan imorgon, allt smink, alla kläder och lite sånt. Ser verkligen fram emot morgondagen och den kommer nog bli riktigt bra!


Nu ligger jag framför tv:n i soffan och kollar på Den som dräper med familjen. Mysigt som vanligt. Men även fast jag har sovmorgon imorgon så ska jag alldeles snart gå och lägga mig.. Eller jag ska väl i alla fall se klart Den som dräper, men efter det är det allt läggdags! Natti natt sovgott läsare, hörs imorgon. Kanske även lägger upp lite bilder ifrån morgondagen! puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Godnatt klenis :p

2011-12-19 @ 23:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0