MY HEART - BOOM BOOM BOOM

Då var julklapparna till brallis och tildus färdiga då, skönt att slippa tänka på det något mer!! Skolan var helt okej idag. Och nu ska jag snart gå och ta en dusch sen bara ta det lugnt, lyssna på musik och så småningom göra mig i ordning. Ikväll spenderar jag INTE kvällen med brallis, eftersom hon ska gosa med sin pojk! Utan ikväll spenderar jag kvällen tillsammans med tildus. Ska bli roligt att spendera kvällen med henne eftersom det var väldigt vääldigt längesen nu... Först ska vi på hockey, sen vet jag inte vad det blir. Kanske träffa lite folk eller något. Man vet aldrig. Nu ska jag gå och duscha!

D-A-G-E-N-S.


STICKAD TRÖJA only - JEANS only


Kommentarer
Postat av: tildus

grrr :*

2011-12-02 @ 15:55:57
URL: http://maaatildaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0