NEVER HOLD MY HAND IF YOU GOING TO BREAK HEART

Vaknade för 20 minuter sen ungefär så nu har jag precis ätit lite frukost. Och efter frukosten landade jag i soffan med datorn i knät. Eftersom jag vaknade så sent så missade jag dagens avsnitt av julkalendern, så det ska jag kolla på alldeles snart. Vad händer senare idag då? Vi ska ha födelsedagskalas här hemma för storebror som fyller 18 år på onsdag. Han är inte hemma på sin födelsedag så vi firar honom idag istället. Så jag ska väl  hjälpa mamma och pappa och fixa lite inför kalaset innan hela släkten komer hit. Måste även snygga till mig lite, hihi. Men nu ska jag kolla på avsnittet av dagens julkalender. Kanske uppdaterar lite senare under dagen, annars hörs vi imorgon, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0