STOREBROR ♥

Du är den bästa storebror man kan få. Visst har vi haft våra tjafs och bråk och varit näst intill som fienden. Men det är äkta syskonkärlek. Jag är så glad att jag har dig, att du är min storebror. Du finns alltid där för mig, ställer jämt upp och är pålitlig till 100%!  Vi kan prata om lite allt möjligt och det känns skönt. Vi kanske inte visar för varandra hur mycket vi betyder för varandra men jag vet att vi betyder så j*ävla mycket för varandra och att vi älskar varandra. (Haha oj vad mycket varandra det blev). Du är helt enkelt bäst. Grattis på din 18-årsdag och ha en riktigt bra födelsedag och grattis till körkortet också!! :) Massa bamsekramar till dig, love you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0