THE BOO BROTHERS

Kom hem för en halvtimme sen, kvällen med bönorna har varit riktigt bra. Vi har pratat gamla minnen och skrattat som bara den. Riktigt härligt! Vi var också ner till sporthallen en sväng och kolla på innebandy, sen tog vi oss en rundtur i kronhagen och då blev det ännu mer flams och tok. Fick även min julklapp av Alice idag, fick en Britney Spears parfym, åååh herregud vad gott den luktade!! Tack hjärtat. Nu ligger jag i sängen och försöker bli lite varm.. Var iskallt ute ju, burr. Ska alldles snart slå på en film, och inte vilken film som helst.. utan Scooby-Doo möter bröderna bu, var sjukt längesen jag kollade på Scooby så nu kände jag att det var läge att göra det. Och till det har jag en skål med gröna oliver. Natti natt, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0