STJÄRNORNA FINNS HÄR

Födelsedagskalaset för storebror var väldigt trevligt. Vi åt tacos och sen fikade vi, och det fanns en hel del godsaker att välja på! Mycket prat och skratt också såklart. Så himla mysigt att träffa hela släkten samtidigt! När alla hade åkt hem så hoppade jag i myskläderna direkt och landade i soffan framför tv:n med mamma, pappa och storebror. Har suttit i soffan fram tills nu och nu sitter jag på storebrors rum och ska kolla klart på Beck-Sista Vittnet innan jag går in och lägger mig. Sista vanliga skoldagen imorgon också, känns underbart! Sista tiden så har skolan verkligen tagit över ens liv.. Så det ska verkligen bli ljuvligt med jullov!! Som sagt imorgon har vi vanlig skoldag, på tisdag har vi julshow och vollyboll match mot lärarna och på onsdag ska vi bara träffas en liten stund, fika lite och få våra betyg, (nervös som bara den) sen får vi gå hem och bara njuta av jullovet!! Nu har filmen börjat igen så nu ska jag kolla vidare på den. Natti natti snyggingar





Några superhärliga bilder på goa kusinen som var här idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0