SLEEPING SUN

ÄNTLIGEN är det jullov! Nu är det julafton man längtar efter bara, men det är ju bara fyra dagar kvar! Och efter julafton är det nyår man kommer längtar till! Sen då? Ja, då kommer jag längta efter min födelsedag, hehe. Hur som helst så är jag faktiskt nöjd med mina julbetyg. Men ska kämpa på ännu mer till våren! Nu ska jag alldeles snart kolla på gårdagen avsnitt av julkalendern som jag inte hann göra igår, men ska även kolla på dagen avsnitt. Vad händer idag då? Jag ska nog bara vara hemma och välkomna jullovet. Rätt tidigt i säng ikväll också, ska mänligen till Örebro imorgon bitti med pappa och lillebror för att handla de sista julklapparna. Och idag när vi satt nere i matsalen och åt våran årliga lussebulle med varmt choklad till så kom en av mina kära vänner fram och gav mig en julklapp. I paketet låg det en earcuff som själv har gjort och herregud vad glad jag blev!! Den var supersnygg! Nej, nu kan jag inte sitta här och skriva mer. Måste ju kolla på julkalendern nu. Hoppas alla får ett superbra och härligt lov! Uppdaterar kanske lite senare, annars uppdaterar jag imorgon efter vi har varit i Örebro. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0