YOU ARE MY HEAVEN ON EARTH

Blev dålig uppdatering både i förrgår och igår, sorry! I förrgår spenderade och inledde jullovet med en myskväll tilsammans med Matilda. Fick även en julklapp av henne, en skiiitsnygg halsring. Bild kommer! Hur som helst så hade jag en underbart mysig och rolig kväll med henne. Somnade nog dock lite försent eftersom jag skulle upp rätt tidigt för att dra till Örebro och julhandla de sista julklapparna. Har handlat klart alla julklappar till mina fyra favoritbrudar, hoppas bara de blir nöjda och glada för det de får! hihi. Kom hem från Örebro vid fyra tiden igår och då var det bara att börja slå in alla klappar! Det är faktiskt lite roligt att slå in klapparna men är inte så direkt himla duktig, haha. Men det får allt duga, papret ska ju ändå slitas av snart! När jag var klar med det så var det bara att vänta på att storebror sulle hämta mig så vi kunde åka ner till pappa och fira storebror som har fyllt år. Fick god tårta, bullar och kakor, mums! Trevligt var det också!!
Och idag ska jag hjälpa till här hemma med att göra i ordning all julmat. Vi ska ha julbord här hemma, men vi ska även ha våran egen lilla familje julafton här ikväll, som vi har varje år. Vi hinner inte med att bara vara vi i familjen på självaste julafton, vi har så stor släkt och är på ungefär tre-fyra olika stälelt på julafton. Så ikväll får jag öppna mian julklappar, om jag ens får några, hehe. Ska även julstäda mitt rum idag. Det behövs verkligen!! Ser ut som en klädbomb har exploderat på golvet.. Men är det inte så ett äkta tjejrum ser ut? hoho. Aja, ska ta kort på min halsring jag fick av Matilda nu och lägga upp. JUST JA!! Köpte en supersnygg topp igår när vi var i Örebro. Bild kommer på den också såklart.
Bild från igår! Här ser ni även halsringen jag fick. Men ska lägga ut en lite bättre bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0