AVE MARIA

Direkt jag kom hem från Matilda tog jag tag i mitt sovrum och städade riktigt ordentligt! Plocka ut alla mina kläder ur garderoben, och plocka ut alla grejer ur sminkbordet, dammade och torkade av så det blev riktigt rent och fräscht, gjorde även lite ändringar i garderoben. Så nu är det ordning och reda på rummet. Känns skönt. Och alla julklapparna har fått en plats nu också, en del har ersatt gamla, tråkiga och dåliga saker. När jag var helt klar med rummet så tog jag mig en skön dusch och nu har jag landat i soffan. Sitter och lyssnar på när storebror och hans vänner spelar sällskapsspel, HAHA det är grymt roligt att lyssna på! Dom är ju så dåliga och så dåliga förlorare, speciellt Jonte! Just ja, jag har inte hunnit eller jag har inte direkt orkat att bry mig om att ta kort på mina julklappar jag fått. Så det får vara. Men om ni vill se vad jag har fått så får ni slänga in en kommentar! Så kanske jag tar mig tid och ork till att ta fram kameran och trycka lite på knappen.
Ska bli riktigt skönt att bara koppla av, mysa med familjen och kolla på film ikväll. Hela familjen fick Jägarna 2 i julklapp så ikväll ska vi kolla på den. Hoppas den är bra! Ikväll är det juldans här i byn och jag kan tänka mig att det flesta ska dit ikväll, eller ja de flesta som är 18 år och äldre. Ni som ska dit ikväll får i alla fall ha en superduper bra kväll och dansa lugnt! puss

Kommentarer
Postat av: Addeh

Ta kort på Julklapparna :p

2011-12-25 @ 22:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0