DON'T MAKE ME BRING YOU BACK TO THE STARS

Me todaaayy!
Kom hem från Brattfors för ungefär en timme sen. Har varit på kalas hos farbror Jonas som fyller 39 år idag som jag totalt hade glömt bort och blev påmind om det när ja vaknade idag. Fick massa gott. Först fick vi tacos sen fick vi superod tårta. MUMS. Åkte hem tidigare än resten av familjen, eller ja, inte storebror då eftersom det var honom jag åkte hem med. Det var en trevlig åktur med bror för båda satt och sjöng, hur gulligt? hihi. Han kan allt vara go ibland. Nu sitter jag här i min ensamhet och väntar på kusinen som ska komma förbi och låna en bikini (om jag har någon som passar) till nyårskryssningen hon ska på imorgon. Ska bli trevligt att träffa henne en snabbis också. Det är ju inte så ofta jag träffar henne annars eftersom hon bor i Örebro.
Påtal om nyår!! Vad ska ni göra på nyår, hur ska ni fira in det nya året? Och vad ska ni ha på er? Har ni hittat något snyggt? Själv ska jag fira in det nya året med tre härliga brudar. Det ska bli underbart. Känns som det kommer bli mitt bästa nyår hittills faktiskt. Det jag ska ha på mig får ni se och vet imorgon, thihi.
Nu ska jag ta och läsa lite olika bloggar och vänta på kusinen. Sen ska jag nog krypa ner i sängen och läsa i min bok. Eller kolla på film, men det lutar mest åt att jag ska läsa lite så jag kommer någon vart i boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0