WE ALL WANT LOVE

Pluggandet idag gick faktiskt väldigt bra. Blev klar med ett helt häfte med grammatik som ska lämnas in på b-sråket på fredag. Känna skönt att det är klart! Plua att jag har gjort lite i engelska boken också och nötat in massa saker inför provet på fredag. Var ju även ner till kyrkan med Alice och kollade på luciakröningen, helt okej. Blir bara lite småplutt för jag inte hann anmäla mig till Hällefors lucia i år, ett fint minne att ha med sig. Får väl anmäla mig nästa år eller något. Nu ligger jag nyduschad och fräsch i sängen och lyssnar på musik, underbart med musik! Ska alldeles snart sova, är grymt trött.. Måste ju hinna upp i tid imorgon bitti så jag hinner fixa mig lite innan julkalendern börjar! Är det någon som kollar på den förresten? Om ni inte gör det så missar ni något, den är faktiskt riktigt bra och spännande!! Sovgott snyggingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0