WHEN WE STAND TOGETHER

Har varit i Örebro hela dagen på mellandags rean och shoppat tillsammans med mamma, lillebror, Matilda och Philip och haft en toppen dag. (Därför jag inte har bloggat något idag). Grymt mycket folk bara, så det var ju rätt jobbigt, trångt och varmt!! Men vad gör man inte för att få shoppa liksom? haha. Fick med mig en pälsjacka, en topp, en kuvertväska, lösögonfransar, en BH och smink och puderborstar. Är riktigt nöjd med allt jag fick med mig hem. Ska försöka ta kort på det och lägga upp här på bloggen. Men imorgon drar jag in till Örebro igen men då åker jag dit med Jocke, Viktor, Alice och Matilda. Men ska FÖRSÖKA att INTE handla något då.. Men det kommer nog bli lite svårt, haha. När man liksom har pengar så vill man ju bara handla och handla. Men sen, efteråt, svider det ganska så mycket i plånkan.. Aja, nog om det! Nu ska ja ta mig en dusch, sen läsa lite bloggar och efter det är det nog sängdags för mig. Är grymt trött. Och måste ju energi tills imorgon, hihi. Hur har ni haft det idag då? puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0