WILD ONES

Sorry för jag inte uppdaterade någonting igår, på julafton. Men jag hann verkligen inte, var full rulle från att jag vaknade tills typ nyss. Först på morgonen var jag och storebror hem till pappa och åt lite julfrukost och öppnade julklappar. Blev väldigt nöjd. Sen for vi mot Beda och B-O ute i Skarped och fick först i oss lite julmat och efter en stund hade vi julklappsutdelning. Blev lika nörja med julklapparna där. Efter ett tag åkte jag och bröderna hem och gick ner till sista stället att fira jul på, ner till mormor och morfar. Och där blev det ännu mer julmat och såklart blev det ännu mer julklappar också, hihi. Blev givetvis nöjd för dom julklapparna också! När vi hade fikat och kollat klart på Svensson Svensson körde storebror mig till Grythyttan. Jag var nämligen till kyrkan på nattvard tillsammans med Matilda, Alice och Olivia. Det var faktiskt rätt mysigt och helt okej. Vinet och brödet var väl dock inte direkt det godaste.. Men ah! Jag och tjejerna ska nog fortsätta med det här att gå till kyrkan på julaftonskvällen och ha det som en lite tradition för oss liksom. Och även ha lite julklappsbyten! Låter inte det mysigt?
Sitter just nu, mitt i natten i Matildas säng och ska alldles snart borsta gaddarna sen ska vi sova. Är grymt trött!! Somnade när vi kollade på det 24:e avsnittet av julkalendern och det är ju bara en kvart.. Då kan man snacka trött om man somnar på mindre än en kvart! Jag kom ju på att jag inte ens hälsade God Jul till er igår.. Skäms faktiskt lite, men så kan det bli när man inte riktigt hinner med allt som man tänkt sig.. Men nu måste jag fixa mig innan jag ska sova. Natti, sovgott och hoppas ni har hft en super bra och mysig julafton fast det kanske inte direkt har varit så mycket snö ute.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0