-Vad gör vi - Nu kör vi

Vaknade ungefär halv tio idag. Gick upp nästan direkt & började packa iordning allt tills imorgon. Idag ska jag vara med gullnosen & vi KANSKE ska på bion vid klockan två, wiie! ;) & ikväll har vi träning, sen efter träningen ska jag bara hem & duscha, sen hem till henne igen. Ska sova hos henne & ikväll blir det tidigt läggdags för vi ska upp rätt så tidigt imorgon, vi ska till Säfsen med våra bästa killkopmisar en hel dag, hihi dem ska lära mej att åka slalom ;$ HAHA.. Vi får väl se hur detta kommer sluta ;) Hoppas det slutar lyckligt i alla fall! En sak är ju säker & det är att vi kommer få oss ett gott skratt imorgon!! :D hihi & på lördag har vi hemmamatch mot Brickebacken halv ett.. Heja oss tjejor!!!! Nu ska jag packa det sista tills imorgon sen hem till gullungen min :*
P U S S ha en bra dag
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0