Blåmärken..

Då har man fått sej några flev fina blåmärken efter dagen på Boda Borg.. Kan ju knappt peta på benen så får jag blåmärken ju :o Helt sjukt!! Från varje träning så kommer jag hem med nytt blåmärke, eller ja det kan vara flera blåmärken också, hoho. Inte kul om man kan kommer vara så blåslagen på benen när värmen & sommaren kommer.. Tror att jag har ungeför tjugo blåmärken på VARJE ben eller någonting ;s haha.
Men idag blev det ingen träning för mej, orkade inte plus att jag har ont i fotknölen, huh? :o
Så klarade mej från några blåmärken i alla fall. Åkte i alla fall ner & kollade på träningen :) Nu är jag nyduschad & ska gå & lägga mej. För imorgon väntar en till skoldag innan helg & sportlov. Simprov imorgon också, kommer vara helt död fan! Aja, natti sovgott :*
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0