Första dagen på sportlovet

Idag är det måndag & första dagen på sportlovet. Imorse ungefär vid klockan nio halv tio så kom vi, jag, "pappa" & lillebror på att vi skulle dra iväg till Boda Borg. Storebror ville inte bli med så vi tog med en varsin kompis. Vi kom vid ungefär vid elva. Då fick vi stämpellappen sen började vi gå in i cellerna & försökte få stämplar ;) Det gick faktiskt rätt så bra, tror vi fick åtta stämplar. Men vid klockan ett så tog vi en paus för att äta på tacobuffén, riktigt gott!! Sen var det bara att fortsätta försöka att få stämplar, som sagt så fick vi ungefär åtta stycken, tror jag. Hahaha vi hade två riktiga FEGISAR med oss som var livrädda i cellen Spökhuset, dem skrek att dem ville ut, haha så söta! ;) Sen hem vid kvart tjugo över tre, direkt ner till ishallen för att lämna av lillebror som ha hockeyträning. & snart hem till mormor & morfar & äta mat :) Ikväll ska jag vara hemma med mina bröder & ha det mysigt & kolla film ♥

H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0