Riktigt bra träning idag!

Hej där!
Idag har vi haft träning, från klockan fem till halv sju. Jag & E kom dit lite tidigare, vi var nog först dit tror jag. I alla fall så är dörren in till hallen öppen så vi går in, stänger dörren & börjar bygga sarg (?) helt själva, bra gjort av oss faktiskt! Hade nog förväntat mej att vi bara skulle gått in, satt oss ner på bänkarna eller letat efter en boll ;) haha Men nej, vi började dra igång & bygga direkt ;) haha. Sen som vanligt körde vi dem vanliga övningarna,, MEN sen kom det en ny övning. Bra rolig var det, även väldigt bra för konditionen också! Man kan säga att vi hade en riktigt bra konditions träning idag!! Synd för er som missade den, för alla, då menar jag ALLA  i laget behöver träna sin kondition! VI HADE EN RIKTIGT RIKTIGT BRA & NYTTIG TRÄNING IDAG. Kommer nog ha ganska så mycket träningsvärk imorgon sen idrott på det, YEAH! Tror vi har något pass med Maria på idrotten imorgon. Men känns skönt att man håller igång kroppen i alla fall.
Nu ska jag inte sitta här & skriva något mer. Äta sen duschen!
Chao.
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0