Säfsen 25 Februari 2011

Tjaaa
Idag har jag varit i Säfsen med tre av mina bästa vänner, vi har haft en riktig toppendag! Dem andra tre hade åkt slalom förut & kunde självklart åka, men jag, lilla Hanna har aldrig stått på ett par slalomskidor ens.. haha ;) Men idag har jag. & mina tre underbara vänner lärde mej att åka. I början gick det väl sådär, det var nära att jag gav upp & gick ner till värmestugan & satte mej kan jag lova.. haha. Men till slut så gick det, bara bättre & bättre!! Riktigt roligt var det & vill ju fasen redan tillbaka & åka mer, hihi. Speciellt med er tre, love to you my friends ;* ♥
Imorgon (lördag) har vi hemmamatch mot Brickebacken, kom & kolla om ni inte har något bättre för er vid halv ett,,. Heja oss tjejor!!!!!!!! & klockan tre är det a-lags match, men vet ej vilka dem möter.
Aja, nog för mej för denna dag & kväll ;)
P U S S ha en bra kväll :*
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0