Tjaaaaaaa på er era fräniissaaaar!

Tjaaaaaaaa-a-a-a-a-a-a!
Den här veckan har jag haft det rätt lugnt i skolan, men pluggande & så. SKÖNT! Har bara haft ett prov att plugga till, engelska. Som vi har imorgon, men det känns bra faktiskt. Jag kan nästan alla glosor, ungefär 20 kvar av MÅNGA.. Kommer nog klara detta prov. & imorgon är det fredag, jäkligt skönt ska det bli med helg! Imorgon blir det att inte göra ett piss, bara vara hemma för mej själv. Alla i familjen är på rally, så det blir väl antagligen film & lite plugg inför nästa veckas prov. Nästa vecka har jag so prov & no prov. Men det ska nog också gå bra. Om jag pluggar ordentligt ;) hihi. På lördag har vi match i Nora, lycka till till oss tjejor! På söndag blir det innebandy i sporthallen :)
Men nu ska jag nog plocka i ordning på mitt rum lite grann.. tror jag ;) Sen äta, plugga, byta om & ner på träning!!
PUSS
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0