Tjejkväll med mina flickor 4/2-2011 ♥

Halloj!
Igår hade jag & mina flickor en bra kväll tillsammans i Bovik hemma hos snyggingen A. Började med att vi som kom dit rätt så tidigt gjorde oss i ordning tillsammans, fixade håret, naglarna, sminket & kläderna. Alla var väldigt fina, ujuj! ;) När nästan alla var klara så började det lagas mat, det blev tacos, MUMS! Blev en lång stund vid matbordet efter vi ätit klart, vi körde "jag har aldrig" & så pratade vi om allt möjligt. Blev lite tårar också, men det var nog mest glädjetårar, hihi! En sak är i alla fall säker & det är att vi är väldigt känsliga av oss, alla flickor ;) Men SEN när det blev slut på prat & tårar så fick vi besök, riktigt trevligt besök faktiskt!! :) Han blev kvar ett tag, han tyckte nog att vi var lite crazy av oss, eller i alla fall en del av oss.. HAHA! ;) Men jag hade trevligt. det MÅSTE göras om, så himla trevligt & roligt att bara samla ihop gänget & ha det mysigt! Det är ungefär allt som hände igår.
Här är några bilder från igår också:
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0