.

Jag har absolut ingenting att göra, vaknade vid klockan nio imorse, var så duktig så jag gick upp direkt & började plocka & fixa på mitt rum. Sen gjorde jag mej i ordning, fixad naglarna & ögonbrynen & är nu klar för denna dag. Vad ska jag göra nu då? & vad händer idag? Idag ska, i alla fall jag, ner & kolla på HIK-Syrianska vid klockan sju ikväll & fram till dess? Ja, då ska jag inte göra ett piss.. Finns ju ingenting att göra, förutom att gå på bion som är idag. Men som även är imorgon, så jag ska gå imorgon. Tillsammans med lillebror, mysigt!! Jag hittar väl KANSKE på någonting, annars får jag väl ligga framför tv:n som en soffpotatis tills ikväll,,. Mitt sällskap till hockeyn ikväll är E, som det brukar vara. Alltid lika trevligt :) Just ja, sen kommer nog mammi hem idag också. Ska bli skönt att få hem henne, så man har koll på henne ;* thihi & JAG SKNAR MINA PRINSESSOR SOM NU ÄR I USA!!!!!!!!
Om jag har något att skriva om ikväll, som jag oftast inte har, så skriver jag sen efter hockeyn. Men inte så stor risk att jag kommer skriva någonting. Det händer ju aldrig någonting.. Men försöker hitta på något att skriva om i alla fall, snäll, eller hur? ;) JA, haha. Alltid lika tråkigt att läsa min blogg kanske.. Men säg till om ni vill att jag ska skriva om något speciellt eller något! Det gör jag så gärna, om jag har tid förstås ;) hihi
Men nu ska jag göra något annat, kanske försöka vara lite social med mina vänner.. P U S S
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0