7/2-2011

Hejhej!
Idag slutade jag halv ett, då blev det att gå direkt till solstudion men D för han skulle sola. & när han hade solat klart så gick vi tillbaka till skolan för att E skulle ha solkortet. Senare när jag hade varit hemma en stund så åkte jag med ner till apoteket  för att hämta ut medecin, sen till tomas kläder & kolla kläder, sen till pekås, sen till lilla ica & SEN hem ;) haha. Glad att jag gick ner till tomas kläder, jag hittade en spetsskjorta & ett jätte sött lille men lite spets på, hihi wiiie!! Hem & läsa lite på engelska provet som är på fredag. Aja, nu ska jag inte sitta här & skriva mer, utan nu ska jag sova! Natti natti sötnosar :*
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0