22/1-2011

Imorse gick jag & syrran upp vid ungefär halv nio för att göra oss klara & så tills vi skulle ut till sången på folkrace. Riktigt kallt var det, men trevligt ändå. Chockad själv att jag var kvar ända till slutet faktiskt, haha ;) Hem direkt efter att prisutdelningen & anbuden, skööönt! Blev en varm dusch direkt jag kom hem, sen lägga sej framför tv:n & bara ta det lugnt resten av kvällen tillsammans med familjen ♥
Just ja, vill bara säga att jag hade en riktigt trevlig hemma kväll hemma hos syster igår tillsammans med henne, A, E, J & L :) Vi satt inne i hennes rum, lyssnade på musik, kollade på film & pratade. Sen när dem andra hade åkte hem blev det sängen för att orka upp imorse!
Tack till er, ni gjorde min kväll igår :*
Love

H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0