23/1-2011

Halloj!
Idag är det sporthallen hela dagen ungefär! Först kolla på p96 som spelar match klockan tre, sen spela match klockan fem, vi möter Kumla idag. Hoppas på det bästa & idag då jävlar ska vi kämpa!?! Lycka till till er pojkar & till oss flickor :) Vi måste ju nästan vinna dem här matcherna eftersom Silvergruvan har vunnit alla sina matcher den här helgen. Bara vi kvar nu av lagen, så kom igen!!
...
Men fram tills jag ska till sporthallen så ska jag nog FÖRSÖKA att plugga lite tror jag. Har matte prov på tisdag, hemkundskaps läxa till tisdag, sen engelska glosor tills onsdag eller fredag & så får vi säkert någon so läxa i veckan också, sååå himla skönt med läxor & prov, verkligen!!
...
& lite från familjemyset igår.. Det började med att vi åt god mat tillsammans, klockan åtta hade vi lagt oss gott framför tv:n i sofforna & på madrassen. Så klockan åtta kollade vi på fångarna på fortet, det var små syskonen som fan. Grymt. När fångarna på fortet var slut så åkte L till jobbet. Så då var det jag, mammi, storebror & lillebror kvar hemma. Blev fortfarande mysigt såklart! Jag & mammi låg på madrassen & hade det mysigt, storebror & lillebror fick ta en varsin soffa. Vi skulle kolla på filmen som gick på fyran efter fångarna på fortet, American´s Sweartheart´s men så blev det icke, vi kanske kollade lite från början sen somnade jag & mammi, sen dröjde det väl inte så långt sen storebror & lillebror somnade, haha. Skönt att sova i alla fall!!
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0